23/1/17

Ο κουμπάρος μου ο φιλελεύθερος

Τις προάλλες λίγο πριν τον μεγάλο χιονιά, αποφάσισα να πάω να δω τα πεθερικά μου στην Πάτρα. Πήρα μαζί και τον κουμπάρο μου γιατί είχαμε καιρό να βρεθούμε.
Με τον κουμπάρο ήμασταν συμμαθητές στο σχολείο. Μετά αυτός έφυγε και πήγε στην Αγγλία για σπουδές. Καλά τα κατάφερε. Έμεινε εκεί χρόνια, πάλεψε αγωνίστηκε και έκανε μια καλή καριέρα. Τώρα έρχεται στην Ελλάδα για διακοπές.
Εγώ μπήκα με την τρίτη προσπάθεια στην Πάντειο. Τι ωραία χρόνια! Ακόμα θυμάμαι τις καφετέριες στη διπλανή πλατεία. Μου πήρε 7-8 χρόνια να τελειώσω αλλά την τελείωσα.
Έκανα και Αγγλικά. Όταν πια με το καλό πήρα το πτυχίο και το Lower έπρεπε να βρω δουλειά. Έτσι πήγα στον πεθερό μου που είχε πολλές γνωριμίες. Παλιός Πασόκος αυτός και κολλητός του Κατσιφάρα.
Γράψου στο κόμμα μου λέει και θα τα βρούμε. Γράφτηκα κι εγώ στην τοπική νεολαία και κούναγα τα πλαστικά σημαιάκια στις ομιλίες του Ανδρέα. Σε λίγο ο πεθερός κατάφερε να με διορίσει στο Υπουργείο. Δεν κατάλαβα τι δουλειά έπρεπε να κάνω αλλά μου είπαν: "κάτσε εδώ σ΄αυτό το γραφείο με τους άλλους πέντε και θα σε ενημερώσουμε". Ακόμα περιμένω...
Καλά τα περάσαμε στην Πάτρα, αλλά χάλασε ο καιρός και άρχισε να ρίχνει πυκνό χιόνι.
Το είχανε πει στα δελτία, αλλά αυτοί πέφτουν έξω. Είχανε πει μάλιστα να έχουμε αλυσίδες, αλλά σιγά μη πάω να δώσω 150 ευρώ να πάρω αλυσίδες! Μήπως ξέρω να τις βάζω; Τι είμαι; κανένας λοκατζής;

Για τη συνέχεια Capital


4 σχόλια:

  1. αυτό που δεν σε είπε ο κομπάρος σου είναι ότι στην Αγγλία ,
    έχουν θεσμούς που λειτουργούν όπως πχ η δικαιοσύνη , ο τύπος , το κοινοβούλιο,η τοπική αυτοδιοίκηση κλπ....
    Εδώ οι κομματικές συμμορίες που λυμαίνονταν επί δεκαεθές το τόπο σου αποστέρησαν αυτά τα βάρθρα της δημοκρατίας και σε λένε ότι είσαι μ@κ΄@κας εσύ.. .
    αυτά να του πεις του κουμπάρου σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Εδώ οι κομματικές συμμορίες που λυμαίνονταν επί δεκαεθές το τόπο σου αποστέρησαν αυτά τα βάρθρα της δημοκρατίας και σε λένε ότι είσαι μ@κ΄@κας εσύ.. ."


    Μάλλον αρειανοί θα ψήφιζαν τα τελευταία χρόνια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πως να επιλέξεις όταν οι θεσμοί ΔΕΝ λειτουργούν, τα ΜΜΕ βρίσκονται στα χέρια εργολάβων και σου κάνουν το άσπρο μαύρο, η τράπεζα της Ελλάδος κάνει το παπί και οι τραπεζίτες ¨δανείζουν" τα κόμματα , όταν η δικαιοσύνη θάβει ... όταν αλλάξει κόμμα στην εξουσία μέχρι και ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Λεστινίτσας αλλάζει .... κατά τα άλλα φταίει ο λαός μας ?

      Διαγραφή
    2. Φταίνε οι πολίτες. Αποφεύγω τη λέξη λαός γιατί το λέμε λες και οι άνθρωποι είναι πρόβατα.
      Ζήταγαν διορισμούς, ζήταγαν μεγάλες συντάξεις, νοσοκομεία, εξοπλισμούς, μεγάλους μισθούς χωρίς να τους καίγεται καρφί από που θα βρίσκονταν τα λεφτά.
      Οι πολιτικοί βρήκαν την εύκολη λύση, δανεικά. Άλλωστε οποιος είπε ότι δεν μπορούμε να δανειζόμαστε τον έφαγε η μαρμάγκα.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.